Tuesday, August 10, 2010

.Realiti hidup ini memang takde skrip..

Salam.

Di awal2 pagi cik nana masih menghadap lappy kesayangan berwarna merah jambu yg telah berkhidmat hampir 2 tahun..walaupun kdg2 ada buat ragam tetapi diriku tetap menyayangi dirimu..hak3..tetapi cik nana sgt hairan betul..bile cik nana bersama lappy cik nana ni mesti ada manusia2 yg tertoleh2 pastu siap pegang2 lg lappy kesayanganku ni..heyy..mintak izin dulu ok?haha..

Skrg ni tengah hadapi insomnia je.mata merah2 jew.pagi krg ni terlentok dlm kelas terpakse mintak kawan sebelah picitkan tengkok.eyh..leher ke tengkok ek?confius suda :P


ahh. pagi ni kelas jam 8.30 pagi. harap2 tak tido sampai waktu ke kelas. petang nnti boleh lentok2 kt bilik sampai lebam.haha. dah la agak kerungsingan soalan 2 tuk tutor company acc tak buat2 lagi. camana nak buat kalaw tak paham?ohh..tolonglah daku..ni la akibat menjadi seorang yg slow learner..kdg2 jales dgn org2 yg pandai2..



takmo nangis2 tau..nanti mata bengkak mcm panda..tak comel dah. :D

Dalam masa yg singkat banyak sgt perkara yg berlaku terhadap diri ku ni. jatuh pastu bangun, lepas tu jatuh lg dan bangun lagi, dan jatuh buat kesekian kali tp tetap gak nak mencuba utk bangun lg..

Realiti hidup ni mmg takde skrip..


Saye suke statement tu.. walaupun satu2 perkara yg berlaku tu susah utk kita terima tapi bak kata pepatah, yg pahit itu bagus sbb boleh dijadikan ubat..lainlah kalau simpan stok ubat bnyk2 memang haruslah dirampas..sebab ada jenis org yg nak segera lupakan kesakitan dgn menelan panadol tetapi sy suka nak ingatkan kesakitan itu hanya mampu bertahan dalam tempoh yg singkat..so which do u prefer..healing in a long term or in a short term?u choose.. :)



saya harap wajah sebegini yg selalu menghiasi cermin2 saya..anda bagaimana? :)






How can 'SORRY' ever heal a broken heart?








awk, wo ai ni. je'taime.





p/s : sila buang jauh2 perasaan negatif dalam diri itu. krn ia hanya mendatangkan kanser dlm diri sendiri. =)
www.tips-fb.com

6 gigitan apple:

Fakhrur Razi berkata said...

ak xinsmoniac tpi slalu kt class ttdo xD
tlebih tdo la kot~
hahaha.. btw slmt berpuasa~

.Cik Nana. said...

fakhrur : haha..lucky u..hobi ske tido la tu..haha..tq..u too..slmt berpuase..

ribena.illina said...

kenape ni nana?
sedey sbb xphm acc ye? huhu
xpe2..slow2 xpe..janji paham k..
chaiyokkk berusaha tau! =D

asfira aminuddin said...

hehe. kelas pagi mmg begitu! selalu ngantuk and 1 ap pun x masuk tau. chayok nana! :)

Sidratul Muntaha said...

Can i touch ur lappy,pease? :p hehe...

Selamat berpuasa dan menjalani ibadah puasa,nana.:)

Hidup memang tiada skrip dan kita adalah pelakon-pelakonnya~

.Cik Nana. said...

ziera : haah..sedih sgt..nape la blaja tp xfhm2 gak..very tired la..


fiera : thanx fira..u too!

atin : can touch..every 1 touch is RM50! haha..

Slmt berpuase jgk atin..nnt lepas ni makan same2 taw..