Saturday, May 16, 2009

.berakit di kem plkn bina semangat.

trainee vs mentor in AKHI CLUB

Bismillahirrahmanirrahim
gambar diatas tiada kaitan dengan tajuk diatas taw.kat atas ni gambar semasa sy menjadi biro katering utk persatuan yg sy sertai ketika semester pertama menjadi seorang pelajar UIAM Gombak.AKHI club ; dulu dikenali dgn AKHI project.sy terfikir-fikir juga,wujud tak persatuan ni di IPT lain selain UIA?AKHI ; anak-anak berakhlak islam.ehh.kenapa cik nana ni demam ke tiba-tiba publish entri tentang persatuan ni?ni kes malam tadi mendapat panggilan daripada nisa'.ahli kumpulan sy dlm persatuan tu.bertanyakan adakah sy ternampak buku2 tilawah budak2 tu.sy agak terkejut juga.sy sekarang dirumah bukan di UIA.sebab esok akan diadakan mentoring yg ke-4.


suka..eh sukaduka citanya sy tak dapat sertai.hehe.sukacitanya sbb atas sbb2 tertentu :P.dukacitanya pun atas sbb2 tertentu.haha.entah macamana la sy boleh tersertai persatuan ni.adakah sy tersilap memilih persatuan??sy terfikir utk keluar dari persatuan ini walaupun jauhhhh disudut hati sgt sayangkan persatuan ini walaupun baru 1 semester berada dlm club tersebut.dah kenal semua ahli2 nya.terutama mat bangla yg sgt excited dlm semua program/aktiviti yg dijalankan!hahaha.sungguh sy nak tergelak bila teringatkan beliao.tak pasal2 baru pertama kali jumpa dah kenaaaaaaaaaaaaaaaa.kahkah



kena apa ek?itu rahsia ;) hihi.



okay la.muktamad.berhenti atau sambung?







notahati://penat banget harini berakit dikem plkn bina semangat kkb.sempena family day.haha.dpt no 5 drpd 9 kumpulan.ekceli nak gelak terbahak-bahak bila tengok apa yg kitorang dah buat harini.hahahahaha
www.tips-fb.com

6 gigitan apple:

pauhputik said...

huhuhu rajin ek bersenam, matju nie makhluk asing yang benci sukan.....

milimilo said...

xpnah try aktiviti cmnih..gila indoor person betul

zinatulhayah89 said...

nak masuk ke x eh club nih...=)

.Nana. said...

matju-tak elok taw.nak jaga kesihatan kena slalu bersukan.hehe.nnt lemak sane sini dibadan tu.xpun mcm2 pyakit kene.

mili-mcm men chess ea??takper..itu menjana minda yg sihat..hehe

zaty-jom la join dgn nana..

norhafiz said...

huhu.. best tu..
kem bina semangat kt ne ek?
kt Darul Quran [DQ] tu ke?

.Nana. said...

hafeez-tepat skali!!
kt belakang DQ je..hehe kkt KKB..kuala kubu bharu.. :)