Tuesday, February 3, 2009

.hectic days.

presenting my group ; group 3 !! (me in white shirt)






Bismillahirrahmanirrahim


harini hari selasa. esok hari rabu aku ada test subject management. yg memerlukan daya ingatan yg kuat. oleh itu kena selalu makan kismis, not cokelat kiss Me ..hehe

kt atas ni gambar2 masa aktiviti akhi club.*click the picture to enlarge*.akhi stands for anak-anak berakhlak islam.di mana club ni menumpukan pada program mentoring utk pelajar2 bermasalah dari sekolah rendah setapak indah & sek keb bandar baru sentul. jadi pada hari sabtu
lepas (31/1/2009) ada induction program utk semua mentor (termasuk la aku).

takde apa yg menarik cuma nak cite je la apa yg terjadi pd hr tersebut.aku pegi lewat sikit sbb pagi ada usrah selama 2 jam. mass lecture.disampaikan oleh student master majoring in alquran n sunnah.sgt superb la tazkirah nya.banyak input yg aku dapat.
berbalik pd induction program tu, aku sempat pergi program pada petangnya.kena bina perkataan "akhi" menggunakan belon.oh ye,dlm group aku ada sorang guy from bangladesh.same course with me too.aiyaa.dia tu sgt semangat gile la.dah la time explorace pun sama group dgn dia.nak communicate pun a bit hard.sbb tak berapa faham bhs melayu.speaking je la dia & dia selalu menyibuk aku nak buat apa.termasuk aku nak type msj kt phone pun dia nak tengok kt screen phone aku.cepat2 aku tarik phone tu supaya dia xnampak.*mcm le ko phm*.kahkah
&& malam ada sharing moments wif seniors akhi. sgt best juga dengar cite-cite mereka terutama dlm handling those kids yg nakal2 tu.let me see if i can handle them.*even my little bro i cannot handle*.ishk.
&& minggu lepas aku baru selesai exam accounting & islamic worldview,alhamdulillah lepas 2 beban di bahu.sekarang tinggal 3 beban lg yg bakal dilepaskan pd minggu ni.doakan aku dapat jawab semuanya*
nota kaki :// sgt terkejut dgr cite fasi usrah sy yg telah bertunang dengan seorang lelaki yg dia sendiri pun tak kenal & sgt kagum dgn kisah hidupnya yg penuh dugaan. semoga akak tersebut tabah & kami adik-adik usrah mendoakan semoga perjalanan hidupnya dimudahkan.

www.tips-fb.com

0 gigitan apple: