Tuesday, July 26, 2011

Berjalan2 di Chow kit Road. :)

Salam.



Yuhuu..Seronok la juga hari ni rasanya.

Sebab?

Harini cik nana keluar berjalan2 ke Jalan TAR & Chow Kit bersama sepupu & anak2 sepupu yg dtg dr Kelantan.
semalam diorg datang menghantar ank sepupu cik nana yg dapat sambung blaja kt IPG KL..kemudian bermalam di rumah cik nana. pastu since cik nana dok rumah sorang2, ajak la cik nana join diorg bershopping di Jalan TAR. yg best, cik nana shopping tudung & dihadiahkan sepupu 2 selendang..hoyeahhh! lame bebena tak shopping..rasa excited lebih2 lak..HAHA..

kemudian, ank sepupu cik nana nak beli kasut kt lorong haji taib. kami memerhatikan je gelagat2 incik2 "pon" kt situ..serius geli tengok keadaan kt situ..[semoga mereka di beri petunjuk oleh Allah..]

dalam pukul 3 petang, diorg hantar cik nana pulang ke rumah dan mereka terus pulang ke kelantan. harap2 raye nnt dapat balik kelantan..tp yg pastinye cik nana akan balik ke terengganu! yihaaa!~ nak jumpe semua kaum kerabat..

I love having a happy family relationship..


Ahhh.. dah dekat 2 minggu bercuti secara rasmi ni. cik nana memang xbetah dok rumah sorang2 time pagi sampai petang..selalu gak merayau sorang2..hihi..lgpun skrg kan menjadi penganggur yang terhormat. [hormat tang mana pon xtaw].

Alahai!!

Cik nana berdoa agar semua orang yg cik nana sayang dan mendapat tempat di hati cik nana semua dilindungi oleh Allah sentiasa..selamat dan dijauhkan daripada perkara buruk..Amin..












I love Carrot Cake at Secret Recipe! nyum2!





www.tips-fb.com

3 gigitan apple:

nasihahtenang said...

beli barang raya ke kak? ;p

twinkle twinkle said...

xsuke lalu lorong hj taib tu heee

syafiqakarim said...

haha puasa ni tak sabar nak shopping
dekat masjid india. haha