Friday, April 9, 2010

.bkn senang nk puaskan hati semua org..

sebab kita pun bukannya puas hati dgn semua orang.lalala~

sejak akhir-akhir ni banyak dapat msj dr anonymous & tanpa nama yg baik hati memberikan nasihat dan sindiran secara halus pd cik nana. terima kasih banyak2 la yer.

cuma kadang2 nada msj tu cik nana rasakan mcm tak puas hati je dgn cik nana. kamu semua rasa blog cik nana bnyk mendedahkan kisah peribadi cik nana ke?secara jujurnya, cik nana menulis ape yg cik nana rasakan, this is my public diary which obviously i didn't reveal ALL of my personal stories here~mark my words "public diary"..and not private diary..
cik nana mintak maaf jika ada yg tak senang.

betul kata title my entri today ;

bukan senang nak puaskan hati semua orang sebab kita pun bukannya puas hati dgn semua orang~






ohh..boleh tak saye nak hati berbunga-bunga mcm ni?? *hihihi*


saye nak pulang ke rumah sudah~
baru selesai packing brg2..
camne?
rindukan bilik & meja study ni..



happy holiday semua!!
www.tips-fb.com

2 gigitan apple:

twinkle twinkle said...

besnye cuti :D

MuNsYi SaMa said...

Mungkin anon tu sekadar beri peringatan. kita terima je dgn hati terbuka. Niat dia biar antara dia dgn Allah.

hmm. Kalau dpt cuti best la.Ni sy kena smbung praktikal dah isnin ni. huhu