Monday, February 8, 2010

.macam2 ragam.

assalamualaikum semua.

dah lama cik nana tak tulis pape. ni pun curi2 mase nak online.tah la kan..sekarang ni merasa penat sgt.penat sgt dgn karenah manusia ni.yela,manusia ni mmg ramai kt muka bumi ni*termasok la diri ini*, pastuh dah tu bila da ramai manusia,sudah2 tentu bnyk le ragamnya.kdg2 tak tercapai dek akal nak pikir psl semua ni.

yg pasti susah nak menjaga hati semua orang dalam satu masa..its very hard although it is possible to do so..dari sekecik2 perkara sampai la sebesar2 perkara..kadang2 rasa serba xkena..serba salah..tapi what to do! life is life..segala cabaran dan dugaan perlu ditempuhi..

hati mesti mau kuat! yeah!

okay la.tak sempat nak merepek2 kt sini. sowy kepada sesape yg terasa mahupun merasai..smoge kalian bahagia dan gembira dgn ape yg kalian lakukan..last but not least..think about others too..not juz yourself ALONE! yea!!


doakan minggu ni saye ada 2 tests nak hadapi..sgt takot sbb tak bersedia lagi..saye tahu saye xkan berjaye kalau saye xbelajar..saye mesti..mesti..!

SCORE!!


like playing football..mesti nak masuk GOAL kan??!!
same as me too!
how bout u??


^.~




www.tips-fb.com

4 gigitan apple:

ShaFril said...

chayo2...wish u success =)

~ezzATy saAdAh~ said...

taw xpew...xmua yg dpt mmahami kita, dh kite pn bknle yg tbaik utk mmahami 0wg di skeliling kite =p

~snang citer, kite wat keje kite je...yg len kite hnye mmpu nasihatkn @ d0a...

MuNsYi^SaMa said...

all da best..for me too..

Mr. Vetalocoz said...

study2....huhu...hallo lama xjenguk2 blog ni...