Tuesday, November 3, 2009

.if u had 3 wishes..what are they??

assalamualaikum kawan2 cik nana~sihat tak??

mata cik nana dah berpinar-pinar asyik menghadap buku economics ni *asyik la sgt..*..ape ntah cik nana baca pun tak tahu la..tp rasanya tido lg best kan??
haha..disbbkan smlm petang saye dan imah dah bantai tido yg sgt lame di waktu petang yg sgt damai maka saye kena tebus masa saye yg dah terbuang dgn stay up pd malamnya..*itupun sbb dah telan 1 bekas air nescafe kaler merah tu..wahaha..*, dah tu saye boleh berangan lagi nak pegi jogging..haha..hasrat di hati nak ajak naba..tp xtahu larat ke tak..:P
tapi bak kata pepatah, badan yg cergas otak yg cerdas~lalala..
saye xboleh nak terlalu stress+serius bila study..tahu x?saye kena hapy semasa study..*saye tak tahu org lain mcamane,tp itu diri saye sendiri..*



eh eh..berbalik kepada pangkal jalan..
Topik yg saye nak utarakan dlm entri kali ini ada la bau-bau bacang sikit dgn hobi dan perangai mat jenin..wahaha..

If u had 3 wishes, what are they??

kalau cik nana kan..

1) nak disayangi semua orang..tak kisah pangkat dan darjat..*biasalah dalam hidup ni tak semua org suka kita..tapi bila disayangi semua orang mesti terasa diri ini dihargai dan hapy nak menghadapi hari2 yg mendatang..boleh tersenyum lebar bila berjumpa dgn semua org..*
2) rasa ketenangan dalam hati ini..*bak kata kawan saye,kadang2 orang yg luarannya nampak gembira tu tp sebenarnya dalaman dia sgt sedih..tp cik nana xtahu la kesahihan kata2 beliau itu..kira jadi hapy sbg terapi untuk ilangkan rasa kurang gembira tu..*,tapi bila rasa tenang di hati ni,secara automatiknya kita rasa semangat nak buat ape saje..
3) saye nak jadi seorang yg talkative & happy go lucky gurl..*can u imagine cik nana seorang yg banyak cakap??but i wish to be like that sum day..*

ha..kawan2 cik nana pulak camana??cik nana sgt berbesar hati utk tahu at least 3 wishes kawan2 cik nana ... =)



ALL THE BEST for Final Exam..semoga Allah mempermudahkan kamu semua dalam menjawab soalan~





p/s: maaf,saye xpandai nak sorokkan perasaan saye..=P
www.tips-fb.com

4 gigitan apple:

PutraRocker said...

good luck..o_O

Rara said...

cik nana..kalo sy,sy mao dpt ape y sy nk dlm dunia ni,idup bhgie dismpg kuarge,kwn2 dn sume owg y sy syg n last skali,nk mtk lg 3wish mulehh? hehe :D

fiera said...

nana. saya mahu.
1) semoga akan dpt bersama selamanya dgn org yg sy syg.
2) dapat kemuliaan dan kebahagiaan idup.
3) mahu dapat semua yg saya mahu. hehe.

btw, MACRO susa gile! :(

Anonymous said...

Promotional clothing Abercrombie and Fitch for sale or Abercrombie as a gift, will always be beneficial to Abercrombie Sale any business. This is Cheap Abercrombie a great way to impress consumers Abercrombie outlet and grow brand loyalty abercrombie Jeans and popularity. This is a quite flawless form of marketing. Your imprinted Abercrombie Pantslogo provides instant recognition. Abercrombie Tees These eye-catching articles of clothing are a foolproof way to increase profits and a cost Abercrombie Shorts effective form of marketing. Some use this plan to earn profits and then save them for future expenses. Abercrombie Sweaters You can get a huge range of promotional gifts or other promotional items on It is encumbered with a wide range of designs, styles and colours of assorted promotional items. These items can be used as promotional gifts and resourcefully distributed to the target customers to have a long lasting impression on them and make a huge profit in exchange.