Tuesday, October 20, 2009

.sekotak coklat..eh..sekotak impian..:P

assalamualaikum =)

ape kabar kamu semua??harap sehat sejahtera..dan disamping bahagia mendengar lagu dr cik aiman di belog saye ni..^.^ sudah terang lagi bersuluh sekarang tinggal lagi 2 minggu saye dan rerakan saye di UIAM tuk menghadapi final exam..exam akan bermula pada 4 november 2009..doakan la agar cik nana dpt menjawab dgn tenang...*saye sgt cepat nervous..mulalah start tangan berpeluh2 sampai basah kertas exam..wahaha..*

setakat ni banyak juga subjek yg saye kurang faham..saye kena cari tutor khas utk diri saye sendiri..tapi siapakah gerangan yg sudi tuk mengajar saye yg tidak berape nak pandai ni? :(..saye sgt kerisauan tuk menghadapi final exam ini..terutama subject macroeconomics..serius saye mcm xfaham ape yg saye belajar..sgt teruk la dak ni..adeii...saye xharap banyak pun..lepas dpt A pun jadiklah..
*wahaha,sangat tinggi cite2 ko tu cik nana..*

ye!! cita2 hendaklah selari dgn usaha!! jgn cakap tak serupa bikin..hahaha...

ok?u can do it cik nana..^.^
pliss pliss..kamu jgn nakal..ku pergi sebentar..*haha..terkeluar plak lirik lagu jangan nakal-alif oiam*
wekk! :P





Hanya seminit diperlukan untuk mendapat sahabat baik, sejam untuk menghargainya, sehari untuk menyayanginya, tapi sepanjang hidup untuk melupakannya..

Perkara yang anda tak perasan atau saja tak perasaan.......


1. Sekurang-kurangnya Ada 5 orang dalam dunia ini menyayangi anda dan sanggup mati kerana anda.

2. Sekurang-kurangnya ada 15 orang dalam dunia ini menyayangi anda dalam beberapa cara.

3. Sebab utama seseorang membenci anda adalah kerana dia ingin menjadi seperti anda.

4. Senyuman daripada anda boleh membawa kebahagiaan kepada seseorang walaupun dia tidak menyukai anda.

5. Setiap malam ada seseorang mengingati anda sebelum dia tidur.

6. Anda amat bermakna dalam hidup seseorang.

7. Kalau bukan kerana anda, seseorang itu tidak akan hidup bahagia.

8. Anda seorang yang istimewa dan unik.

9. Seseorang yang anda tidak ketahui menyayangi anda.

10. Apabila anda membuat kesilapan yang sangat besar, ada hikmah disebaliknya.

11. Sekiranya anda merasakan anda dipinggirkan, fikirlah semula; mungkin anda yang meminggirkan mereka.

12... Apabila anda terfikir anda tidak mempunyai peluang untuk mendapatkan sesuatu yang anda ingini, mungkin anda tidak akan memperolehinya, tetapi sekiranya anda percaya pada diri sendiri lambat-laun anda akan memperolehinya.

13. Kenangilah segala pujian yang anda terima. Lupakan segala maki hamun, caci & cela.

14. Jangan takut untuk meluahkan perasaan anda; anda akan merasa senang bila seseorang mengetahuinya.

15. Sekiranya anda mempunyai sahabat baik, ambillah masa untuk memberitahunya yang dia adalah yang terbaik.





Adakah anda tahu hubungan antara 2 biji mata anda ??

Mereka berkedip bersama...........,

Bergerak bersama........,

Menangis bersama........,

Melihat bersama dan............,

Tidur bersama..........

Meskipun mereka tidak pernah melihat antara satu sama lain.....

PERSAHABATAN seharusnya seperti itu.............

Kehidupan akan berasa KOSONG tanpa KAWAN .............


saye sayang semua kawan2 saye..
thanx to everyone who alwayz besides me..



p/s: u're the best :)
www.tips-fb.com

11 gigitan apple:

norhafiz said...

huhu..
syg kamu kwn..

.Cik Nana. said...

saye syg kwn2..hehe..

Insomnia Guy said...

nervous bagus...ia buat anda lebih berhati2... :) - Back to 1511

pauhputik said...

cik nana

gud luck 4 final exam

aliah said...

husna, sye pun xfhm mac.. xtau la npe..
rmi la yg mcm xfhm..
cara miss yg mgajar atau kite yg salah??
ntah la..
btw~ if da jmpe sumone yg bleh tutor for mac, sye nk jOin!! bleh???

riBEna said...

syg nana!
=)

fiera said...

nana kan pandai macro! dlm klas khusyuk aje. hehe. :)

fiera said...

nana kan pandai macro! dlm klas khusyuk aje. hehe. :)

norhafiz said...

ade sekotak.. nak seketul..
huhu..
tahniah atas kejayaan anda hari ini..
hapy2 la ye..

Sidratul Muntaha said...

saya syg nana sebab nana kawan saya.gud luck nana! :)

chipsmore said...

berkawan biar seribu..uia ke ni?? ;)