Monday, April 20, 2009

.Adik,kamu jangan jadi Shin Chan ok?.

Masa cuti, Diyana mengajar adik-adik kerja-kerja sekolah mereka. Hafizi dengan Matematik. Suhaiza dengan Sains. Dan Hafizul pula belajar Iqra’.

Betul ke kat sekolah teacher dah ajar sampai Iqra’ 5?
Betulla…..

Habis tu kenapa ni Iqra’ 4 pun tak lancar lagi?
Saya lancar bila depan teacher Liza saja…
Kenapa dengan teacher Liza jer? Depan Kak Yana tak boleh lancar?
Tak boleh. Depan teacher Liza jer….

Ok. Kalau macam itu anggap Kak Yana macam teacher Liza jugak ..
Tapi… muka teacher Liza bersih. Tak ada benda-benda ni. (sambil jari menunjuk pada jerawat-jerawat yang bertaburan di muka kakaknya.)
Cheisss!!!
Susah jugak kalau cikgu lawa-lawa nih. Patutlah elok aja dia lancar. Pengaruh Shin Chan ke apa nih… ~haish




www.tips-fb.com

3 gigitan apple:

([:wandisini:]) said...

salamz tuan rumah

adik kamu terkena sindrom sin chan yang sangat teruk ni.hehe...
tapi adik kamu bakal menjadi org yang jujur.teacher liza lebih cantik dari kakaknya.heheh...lawok la.

boleh mintak tulun tak. minta adik ko tu dapatkan no tel teacher liza tu, aku pun tak pandai iqra lagi ni. munkin selepas belajar dengan teacher liza tu aku akan menjadi pandai

.Nana. said...

@wan-gatai juge hang ni ea..& banyak cantik??hahaha.

Najwa said...

hello kakak comel =P
saye sukew tgk shin chan =D
hee hee :D
akak, boleh, saye nak jumpe akak =D

saye tengok kek tu, akak buat saye nak makan kek tau :D
hee hee :)