Tuesday, December 9, 2008

.suka melawa.

.Bismillahirrahmanirrahim.


Julat suhu badan yang normal ialah 36 - 37 darjah C. Suhu yang melebihi 37.7 darjah celcius menandakan demam.saya belum demam lagi oke?tp rasa sejuk yg melampau walaupun dalam bilik saya tidak on kan penghawa dingin.hanya kipas sahaja.itupun pasang tahap 2 shj.rendah bukan?keadaan ini memaksakan sy memakai sweater dan seluar panjang didalam rumah:(,nak kata demam,tidak pun.tapi kalau demam nnt tolong panggilkan sy doktor yg kacak boleh?huahua.

saya nak ucapkan selamat bertunang kepada sepupu sy, cik puan shafini yg berada di kelantan.tunangnya orang kelate jugok la! beliau bakal menjadi raja sehari pada bulan march 2009.jadi tahun depan baru saya ke negeri cik siti wan kembang utk melihatnya memakai baju pengantin.konpem cun sbb beliau sgt suka berjangok.*jangok dlm loghat kelate maksudnya suka melawa*.orang kelantan terutama wanita memang terkenal dgn sifat jangoknya.tengok la,kedai emas pun melambak kt kelantan,terutama kat kota bharu.sy pun beli barang kemas kat kelantan.mana pernah beli selain dr situ.kalau kt pasar-pasar seperti pasar besar khadijah pun sama,wanita2 yg sudah berumur yg meniaga kat situ suma gile glem*bergaya habis wa ckp sama lu*.haha.gelang dan emas kt tangan,make-up 1 muka.mengalahkan anak dara~

jangan tak caya,perempuan kelantan la paling comel/lawa sekali diantara negeri-negeri lain.mengikut sumber2 tertentu.sukahati nak percaya @ tidak. :)

tinggal 7 hari = 1 minggu lagi. satu apa pun tak kemas lagi. tolong la mek !!!

Quote ;

tika kau merasa lelah dan tak berdaya dr usaha yg sepatutnya sia-sia,Allah tahu betapa keras kau sudah berusaha,tika kau sudah menangis sekian lama,dan hatimu masih terasa pedih,Allah sudah menghitung air matamu,tika kau berfikir bahawa kau sudah mencuba segalanya dan tak tahu hendak berbuat apa lagi,Allah sudah punya jawapannya

p/s : sy suka bangat sama lagu fall for you - secondhand serenade

The best thing about tonight's that we're not fighting

Could it be that we have been this way before?

I know you don't think that I am trying

I know you're wearing thin down to the core

But hold your breath

Because tonight will be the night

That I will fall for you over again

Don't make me change my mind

Or I won't live to see another day

I swear it's true

Because a girl like you is impossible to find

You're impossible to find

This is not what I intended

I always swore to you I'd never fall apart

You always thought that I was stronger

I may have failed, but I have loved you from the start

www.tips-fb.com

3 gigitan apple:

B | a | Y | B | i | e ♀ said...

Lagu tuh mmg besh lor! me ciap donlod mp3 die dgr ulang2.. haha..

btw, gaia ni cam friendster gak, cume instead of upload gmba, kte dibekalkan *cewah, ayat skema* ngan 1 avatar a.k.a body.. cartoon lor..
everytime kte post kt forum, kte komen orang, vote for people, kte dpt gold.. and gold ni la kte gne utk bli baju cartoon tuh.. besh! ade game gak.. avatar tu camni tp ade laki, ppuan n byk barang2 utk hias avatar tuh :

http://a2.cdn.gaiaonline.com/gaia/members/ava/dc/ec/3c34d5decdecdc_flip.png?t=1228749317_6.00_00

Cik Mira said...

huhuhu lagu tu sgt bes ;)

.Nana. said...

fall for you! tengkiu cik unie kerana sbb beliau dah bagi lagu tersebut pd sy!! best kan kak mira lagu tuh ;)