Sunday, December 14, 2008

.met old fren.




.Bismillahirrahmanirrahim.



harini mcm penat la juga.pergi shopping.jgn jelez you..huahua.aku naik kt tingkat atas giant rawang nak cari tracksuit & sweater.masa nak cari tu aku melilau-lilau la nak cari mana yg berkenan di hati.nak carik sweater yang takde hood tu.cari kt bahagian cheetah,forest sume la.tp sume ada hood tu.pastu tanya kt sorang promoter ni.ada tak yg takde hood.dia ckp takde.aku lupa lak masa tu kt bahagian mana.aku pun nak blah dah.sekali tengok mcm kenal pulak mamat tu.



aku : eh macam kenal? *sambil menunding jari pd beliau*
dia : kenal saya ke?*muka mcm terpinga-pinga*
aku : nama sape eh?
dia : shankar.
aku : laa.kenal.sek sinaran budi kan?kenal sy x?husna ni.
dia : husna? darjah 6 tu ek?lain la muka.
aku : haah.lain ek.kamu pun muka da lain juge.
dia: sihat ke?
aku : sihat je.buat pe skang?
dia : baru abis stpm.keje kat sini sementara tunggu result nak masuk U.husna belajar kat mana?
aku : uia
dia : uia tu apa?
aku : uia pun tak tau ke?
dia : islam ke? universiti islam antarabangsa?
aku : haah.dulu kamu belajar kt sek sri garing ke?
dia : haah.
aku : okla nak pegi dulu.bye*sambil melambai tangan*
dia : ok.take care.



kahkah. dia kawan kelas aku masa sekolah rendah.he is an indian boy.kira dulu rapat gak dengan dia.sbb dia diantara kawan bukan islam aku yg jenis baik-baik.tinggi pulak tu.huahua.ekceli masa darjah 6 dulu aku jenis banyak cakap.melayu,india & cina sume aku masuk.tp sejak masuk sekolah agama dari form 1-form 5 terus hilang kawan bukan islam.masuk uia lagi lah.semua yg aku kenal melayu je.dari form 1 mcm tu.



teringat pulak dengan sorang kawan cina aku.nama dia ong see how.*katak lihat mengapa*.kah kah. *isy tak baik korang gelakkan taw*.kira geng aku juga masa sek rendah dulu.slalu lepak kt belakang blok.mmg rapat dgn dia.tp ada satu habit dia yg aku tak suka.nak tau apa?aktiviti dia suka sgt menarik tudung bdk2 pmpuan.tak tau apesal ntah.bila dia nampak bdk2 pmpuan yg memakai tudung nak masuk kelas nnt beliau akan menyorok kat belakang pintu.bila bdk pmpuan tu lalu je,beliau akan menarik tudung bdk pmpuan tersebut dan buat muka selamba mcm tak bersalah.cet! kureng asam punya cina! kah kah.tapi aku masih kawan juga dgn dia.



haih.malaysia penuh dengan masyarakat berbilang kaum.i miss my primary school & friends :(
www.tips-fb.com

6 gigitan apple:

berry said...

ahah.
rindu plak kat membe2 i time skola rndah.
ap la agknye kabr dia owng.
huh.

.Nana. said...

btul.miss all my friends :(
although they may not remember me:(

Sabri said...

hakhak.. sme la.. start dr form 1 skul agame.. dah takde kawan india n cine.. hehe..

Unie_çhîçάήθζ™ said...

wah best la dpt jmpe..
windu rakan2 skola rendahku..
ape la cite dorg sume skng..
tah hdup ke tah da xde ke.
hope2 sume ade lagi
sedih*

.Nana. said...

pegi la wat jejak kasih..hehe
kt suratkhabar ke..

Abdul Mu'in Bin Mukhni said...

huhu.. kt forest 2uh skg sye kerja sne.. huhu~