Wednesday, December 24, 2008

.hepi hols.


.Bismillahirrahmanirrahim.


right now im at home! baru je sampai lepas isyak tadi.harini juga sy sgt-sgt kepenatan.asyik berjalan je.kaki ni pun asyik cakap "bila la kau nak benti berjalan ni cik nana oit!",hehe.ntah la.banyak benda nak kena selesaikan pada permulaan semester aku di tempat baru ini.yelah.semua baru.setiap kali nak pergi kelas mesti ada sesat.mana-mana ntah aku melencong.

selesaikan masalah nak transfer kredit utk arabic language & ambil original offer letter.sebelum balik bilik aku beli buku financial acc&management.sebelum tu ada kelas management.sgt mengantuk dlm kelas tu.lecturer yg ajar tu pulak tak berhenti-henti cakap dari awal kelas sampai lah habis.rasa sgt boring la subjek management tu.*menguap*

sy akan bercuti sehingga isnin depan!! tapi kan hari jumaat ni ada satu kelas je.1 jam je pun.should i go? :P
"the largest room in the world is the room of improvement"
www.tips-fb.com

2 gigitan apple:

.::mS aLiyah::. said...

buku account tu sgt tebal + sgt mahal..
tkejut sya mse beli tu..
tp.. nk wt cmne.. tpaksa r.. nk blaja.. :)
emm.. kmu acc kul 6 ek? ok lgy kut..
sya acc mlm.. lgy pnat + ngantuk..
pastu blaja dye pki slide..
tok org yg xde basic cm sya nie..
trse cm susah sgt.. :(

.Nana. said...

hmm.tp malam sjuk kan?hee.takpelah.nak wat camne.kite struggle for A utk accounting k?
;)