Friday, May 16, 2008

karangan kontroversi




Silalah buat andaian masing-masing..~
apa nak jadi dgn dunia skarang ni ye?
bak kata Nabil Raja lawak
Lu org ada mata ,lu org jaga
Lu org ada hidung,lu org jaga
Lu org ada mulut,lu org jaga
Lu org ada otak,lu fikirlah sendiri..
otak?bkn akal ke sepatutnya??haiwan juga mempunyai otak..



www.tips-fb.com

4 gigitan apple:

coklat said...

salam. nk komen cikit je psal nape tak sebut akal tp sebut otak padahal haiwan pun ada otak. actually betullah kata nabil tu. sbb? sbbnye mengikut istilah ilmu kalam, kalo sebut je otak manusia n secara automatiknye manusia sndiri fikir bahawa itu adalah akal. betul x? hehe...

coklat said...

anyway citer budak tu mmg kesian..

Anonymous said...

btul la otak...pasal tu la haiwan pn leh pikir mcm mn nk cr mkn n jage anak die....

lu pikir la sdri.com

. said...

ehh.ta pasan lak bnyk org komen psl nih.eehh..thanx yaa