Sunday, May 9, 2010

.peredaran masa mmg agak pantas.


Bismillahirrahmanirrahim

maafkan cik nana ea kalaw gambar kt atas ni menyakitkan mata anda semua. hikhik. ni dalam proses nak m'jadi redGurl. wewit. jgn jales.. :P

sila jgn t'pedaye. tu gambar mase muda-muda dulu.



ni gambar sedikit b'usia. harap maklom.


al-maklumlah takde kerja nak di-buat. selongkar semua gambar2 lama dan baru. menghadap laptop. sambil mendengar lagu dr cascada ; everytime we touch. mmg touching abes la. =.=

sekarang musim tuk ber-emo. mood utk menulis pun tak berapa nak datang. kadang2 hati ni menangis tanpa air mata. semangat semangat! sile lah kamu datang pd ku!
buangkan segala rasa resah dan gelisah ini! ;)

"i still hear your voice when u sleep next to me,
i still feel your touch in my dreams,
forgive my WEAKNESS, but i don't know why,
WITHOUT you it's hard to survive"

eeeih. adekah disebabkan musim emo ni m'yebabkan saye t'lupe bnyk perkara?
haritu boleh pulak t'tinggal sweater kt kedai mane ntah. padahal dah sangkut kt leher.jenjalan kt memane boleh pulak t'tinggalkan kan kt situ.sedar2 pun bile dah sampai kt rumah. pok kt dahi sebanyak empatpuloh kali. haha.

kedua, kad top-up celcom RM30 pun boleh t'cicir.padahal letak dalam beg lovelove tu.mungkin mase kelam kabut nak carik kunci bilik tu. rugi sekejap. lepas beberapa hari t'jumpa dlm kreta.haha.pok kt dahi sebanyak tigapulohtiga kali.

ketiga, ada beli kek gula hangus kt pasa malam. lepas tu duit baki sebnyak RM6 letak dlm plastik tu. *bukannya reti nak letak dlm wallet balek*, bila da abes makan, tros buang plastik tu tanpa m'geluarkan duit. haha. pok kt dahi sebanyak limapulohlima kali.

keempat, hampir2 nak buang spec dalam tong sampah! haha. nasib kena jerit dgn sorang member ni. "awat nak buang spec tu!!" wakaka.
pok kt dahi sebanyak enampulohenam kali.

:P



moral of the story : silalah minum susu anlene concentrate choc flavour! sgt sedap! ;)












daughter & mommy~



Happy Mother's day~ Luv my Mom :)





p/s : perlukan sedikit masa. nak AWAY seketika. take care especially to anonymous. have a nice day.
www.tips-fb.com

5 gigitan apple:

fiera said...

best kan lagu cascada tu! aku pun ske gile.

MuNsYi SaMa said...

standard la tu tlupe benda..mungkin tgh sibuk pikir benda penting kot..hehe

.Cik Nana. said...

fiera : haah. sgt bes. dgr everytime nih..haha..

munsyi : standard ke kalaw asek t'lupe je? :[

Raihana Azhari said...

nana mayb terlupa sebab banyak benda bermain diminda. sabar kay?
;)
be strong!

cik ila said...

husna2...eh2...mcm2 la ko nie..hehe..tp mmg pun..kdg2 kita ni mangsa keadaan..mcm2 terjadi kat diri ni..tanpa kita sedari...huhu..

anyway...kirim salam kat mak ko ea...dah lama x jumpa..teringat dlu2 dtg umah ko... ;)