Friday, April 10, 2009

.siapakah si dia yg tak boleh di curi?.

.Bismillahirrahmanirrahim.

dia tidak dapat dibeli, dipinjam atau dicuri kerana dia adalah sesuatu yang tidak berguna sebelum diberikan kepada orang lain.siapa dia?



wah.rasa lega sket kepala ni.kepala sgt sakit sejak akhir-akhir ni.maklumlah tengah final exam.now 1 more paper left ; financial accounting on 15/4/2009.kena struggle betul-betul subject ni.frankly speaking,i really love accounting!but the reality subject tu tersgtlah susah.tak sabar nak habis exam ni.nak rehatkan fikiran..


thanx to my friends especially naba,imah,hana,sya,zaty yg always around me&biggie thanx to naba yg always tumpangkan keta utk ke exam & g makan2 sume.*impress sgt kt naba yg berani bwk keta honda crv & saga & wira di tgh2 jalan kl*.bila lah aku nak confident drive keta kt tgh2 jalan yg sibuk mcmtu.hope 1 day nanti Allah berikan keberanian pd ku..cam jeles plak tgk ramai students sini yg bwk keta..nampak bila masa exam ni la sebab sume parking depan CAC (dewan exam).gerun gak masuk hall exam yg memuatkan beratus-beratus students..time exam sume anggota badan bleh jd menggeletar taw..


tadi paper microeconomics boleh tahan juga..masa mula2 nak cari tempat duduk tu aku xdapat cari..melilau2 cari sampai sume org dah duduk.malu plak bila silap tempat duduk.haha!!aku number 278 kot.hujung-hujung gak.rasa sekarang dah tak nak menaruh harapan yg tinggi..apa yg dapat tu redha sajalah..sbb dah berusaha sedaya-upaya.hanya DIA shj yg menentukan semua..bayangkan 4 subjects dah lepas..aku rasa mcm mimpi je.maklumlah first sem degree.kena buat betul-betul & aku rasa agak menyesal sbb tak belajar dgn efficient.carry marks takdelah memberangsangkan.



jom kita enjoy!!

kt bawah ni ada gmbr aku amik sebelum exam microeconomics.tengok la pokok pun ada road-tax!! hahaha..





Saya nk seru diri sy, anda juga malah semua org, hati2 dgn ape yg kita tak duga. Kadang2 yg kita xduga itulah petakanya. Ramai org runtuh oleh org yg dia terlalu percaya. Kita boleh percaya, curiga kene tetap ada....


Lebih baik kita hati2 drpd sakit hati. Org yg mmg semula jadi baik, janganlah kecik hati, bukan nak mengajar org bersikap prasangka tapi nk mengajak org jadi manusia lebih smart dlm segala hal..
www.tips-fb.com

0 gigitan apple: