Tuesday, December 2, 2008

.adik angkat.






.Bismillahirrahmanirrahim.


ha.ape kaba korang?time aku tulis blog neh baru pukul 8.36 A.M.diulangi A.M ! bukan P.M.hehe.ni blum lg menwangikan diri lagi.haa.harini rasa mcm tak berapa best sbb ada jerawat seketul kt dahi.rasa nak meraungg!!*perlu ke?*bila nak mengusap muka mesti terasa jerawat ni.sgt tak best.nak kuar pun rasa malu beb!meh pakai topeng shin chan nak tak?hehe.takdelah sampai mcmtu.



sebenarnya nak cite psl adik angkat aku ni.nama dia farah wahidah.beliau berusia 16 tahun.ha.setelah lama tak contact beliau,malam td beliau telah membuat panggilan telepon kepada no maxis ku. *mcm le ade nombor lain*.sbb cik fara ni selalu sgt menukar no mobile beliau,maka akak nana tak dapat le nak menkontek cik fara neh.


ha.ekceli masa aku form 5,beliau telah mempropose aku menjadi akak angkat beliau melalui surat yg dikirim melalui klasmate aku.beliau ckp 'minat' aku.erk.minat?cam lain mcm pulak ye?minat nak jadi akak angkat kot.cik fara ni selalu juga hantar surat2 padaku walaupun satu sekolah tp susah nak jumpa jgk sbb berlainan blok.maklumlah beliau baru form 2 masa tu.aku pun xtau apa yg menarik sgt pd aku sehingga beliau tertarik nak menjadikan aku akak angkat.

cik fara rajin menkontek aku,sedangkan aku teramat jarang :(
maap la yer dik kalau menkecikkan hati dik.sbb cik fara penah memberitahu pd rakan sekelasku bahawa aku dan dia tak macam akak & adik angkat.maklumlah kt skola dulu aku ni sgt pensenyap orgnya.tak reti sgt nak layan org.harap perbuatan ku itu tidak disalah ertikan.

cam terharu sampai aku menulis blog ini tentang beliau sbb beliau telah men'letak' gambar aku di friendster nya dan di who id like to meet dgn menulis spt di bawah ini ;










the photo of cik fara
www.tips-fb.com

0 gigitan apple: