Wednesday, November 5, 2008

.results.

Updates On 16/11/2008

.Alhamdulillah.reach the target.
Sedikit komen ;
Computer II ; secara asas belajar psl microsoft access. macamana nak create a database.agak susah la.lagipun ada sedikit dugaan masa ni.pendrive sy rosak dan tak boleh bukak file.sgt bengang sbb database yg dibuat da hampir separuh jalan.btw,i love this subject.thanx madam mazlinah!
BTQ ; pd mulanya sy agk teruja nak belajar subjek ni.tp pertengahan semester mcm sedikit putus asa sbb susah.kena hafal banyak ayat.nasib masa final tak ada stadi case.tak suka part tu.hehe.btw,thanx madam alwani !
Statistics ; i hate maths ok?but then i fell in love wif this subject. 4 out of 5 quizzes i got full marks.dunno y still didnt get A for this subject.mayb i did badly in my final.but i do like my lect,mdm rahimah.suka bagi tazkirah setiap kali kelas.utk santapan rohani.thx madam!
Economics ; the worst subject i think throughout the semester. sgt laju madam ajar.economics used to be my fav subject during secondary school.but now tah la.ase cam xsuka.sbb banyak sgt facts n need to understand very deeply.thanx mdm siti hajar!

thanx to all my lecturers and my closest friends in CFS IIUM,NILAI for all ur support and had teach me a lot.without all of you,i dont think i will get results like this.
:)
.miss nilai.
www.tips-fb.com

10 gigitan apple:

[nurulooney] said...

oh cool sume A. akk pon mciium dulu - haha name lame btol.

congratz btw

~atiQyUdin~ said...

wah sume A..!
congratS!patUtla lTk cne ehehe..
hapdet news bout ida eh?thanX

::aLiaraiHana azHari:: said...

ambOi~
resuLt sume r.. tkUt nk tGk..
nieway.. taHniah!!

tHanks update news bOut ida..
really hOpe she'll b fine..

nana said...

bukanlah tiqa..juz nak kongsi kegembiraan bersame..hmmm..

Kyla said...

congrats nana =D

nana said...

yea.hope ida will be okay..pray for her guyzz!!

nana said...

mciium = cfsiium :D

matriculation centre iium = centre for foundation studies iium :D

queenrara said...

wahaha :P
terer lh nana
semoga sampai habis sem pun result cmni ok :P
so dpt apa dr parents? :D

Unie_ChiCaNoz said...

wah mantap..
haha..
dekan neh..
congrat yo nana..

nana said...

xde dpt pape pun ekceli..
laptop tu je la..
tengs ye all.
hepi gak..