Sunday, November 16, 2008

.cokelat.

.Bismillahirahmanirahim.



sy sangat teruja dgn cokelat ni. very much. tp sekarang bukan selalu dapat makan pun. kamu semua pun tahu kan harga coklat ferrero rocher ni?baru beberapa hari lepas dpt beli cokelat nih.


sy ada cite tentang ferrero rocher ni. berbalik pada kisah zaman sekolah menengah dulu*form 5*.boleh dikatakan setiap hari terselit dibawah meja sy cokelat ni.yg ada 3 ketul tu.kalau tak ferrero rocher mesti cadbury.itu je la.bersertakan coklat tu juga ada 1 nota bertanyakan tentang sy.sy tahu siapa yg bagi sbb orgnya hanya duduk tak jauh dr sy.meja sebelah je.*tp xrapat tau meja tu*.dia xpernah ckp apa2 cuma hampir setiap hari tak lupa mengirimkan sebungkus coklat dan ucapan pd saya.sy pun apa lagi.makan saje lah.kdg2 rasa dah muak makan bg je kt kawan2.sy pun tak tahu dari mana dia dpt supply coklat tu sbb dia duk asrama.kecoh juga satu kelas akibat peristiwa tersebut.banyak juga insiden yg berlaku tahun tu.gosip2 liar terjadi dgn begitu jayanya.insiden yg berlaku sehingga cikgu2 pun tau.jgn percaya okeh?



.ORANG MEMBERI KITA MENERIMA.


. i love this choc .


p/s: sy bertunang/kawin nnt nak hadiah chocolate ni tau..wat hantaran pun boleh.whaha!


nota kaki : Al-Fatihah dan takziah kpd Kamal Rafiuddin ( classmate sem 1 08/09 ),atas pemergian ibu tercinta. semoga beliau tabah menghadapi hari2 yg mendatang.


:)


.miss nilai.

www.tips-fb.com

8 gigitan apple:

Unie_çhîçάήθζ™ said...

wah2..
ari2 dpt coklat mahal..
huhu..
msti da naik muakkn..
dlu hanya dpt mkn coklat ini ktika berkrja di spermrkt..sbb supervsor baik yg bg..
sayg die la..hehehe..
al-fatihah

.Nana. said...

oh.best kan cokelat tu?inlove inlove inlove oke!!

Unie_çhîçάήθζ™ said...

inlove?
apekah itu?
(buat2 xphm)
hehe..best sgt bile dpt free
yg xbest bile kne bayar..=P

.Nana. said...

btul tu.mmg sgt best bila dpt free.tu la ase best sgt time dulu2 dpt choc tuh.skang nih je xde dpt da :(
sape lg nak bg kt sy?
:p

berrykisses said...

best la dapat choc free .
saya suka ferrero rocher . :DD

.Nana. said...

same la.sy pun mmg suke.hehe.

Unie_çhîçάήθζ™ said...

nnti suh la hasben nana belikn..xpon kwen dgn toke choc..
ari2 mkn choc smpi tmbmm..
hehe

oh Ynn said...

awww nk kinder buenooo