Thursday, October 23, 2008

.nyum2.


assalamualaikum! how are you??? 2 hari tak berblogging. rindu plak rasanya. harap korang baik2 aje la ye. pagi tadi makan nasi lemak cooked by my mum. sedap tu!~ hehe
oh ye,masa makan tu tgk la tv. bkk la astro prima. ada rancangan macam2 aznil. Ya Allah. xsenonoh la weh! makcik2 yg da berumur pun duk di ajar menari terkinja2. cam hape je lah. sungguh memalukan. xsanggup nak tengok~ mcm2 btul la skang ni. bdk2 kecik pun dah di ajar buat benda sebegitu. so parents pun ikut join skali agaknya. bangga la kan? kecik2 da jadi bintang. kecik2 jd mcmtu, sok2 dah besar jd penari kelab dangdut~ ha baguslah tu kan?
ha kt sini juga sy nak lepaskan geram.bkn apa meluat & menyampah je..xsanggup nak tengok..
lepas da brapa hari cuti, im still not going anywhere.
ingat nak bukak novel balik (psst bkn bukak buku taw :p)
tapi xde novel baru~sy nak g kedai buku!! juz at least i have something to read,bcoz i loveee to readddd!! (any material could be except ilmiah :p)
&& currently i miss studying accounting subject~
dah hampir 6 bulan tak sentuh buku accounting except haritu ada tengok sikit2 masa nak tolong ida utk exam accounting II.
dan sekarang sy dapat balik all my accounting workbooks~
yea, accounting is my life (haha~ ye ke?). i love love that subject much~
walaupun sometimes facing difficulties in doing acc.but i enjoy!!
www.tips-fb.com

3 gigitan apple:

Nurul Hidayati Hassan said...

hehe~ rindu Accounting ye..
btw, thanx 4 all da books, notes n exam papers yg Nana pnjmkn..
sgt mmbntu..thanx again!

nana said...

welcome ida..no probz la~
anything for you~
hehe :P

Unie_ChiCaNoz said...

nk pnjam gak.
cost acounting agk lemah.
haha..